close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חילוץ וגרירת רכבים בשעת חירום

מערכת שורשטז שבט, תשפג07/02/2023

ענף הגרירה הוא שירות חשוב מאוד שעוזר לאנשים כאשר הם זקוקים לו ביותר...

תגיות:
צילום: freepik
גרירה עשויה להיות תהליך יקר וגוזל זמן, במיוחד כאשר מדובר במצב חירום. זו הסיבה שהמגזר הציבורי חיפש פתרון לבעיה זו.
המחלקה לביטחון המולדת (DHS) פיתחה גרר ללא נהג כדי לסייע לרשויות אכיפת החוק ולמגיבים ראשונים אחרים להסיר במהירות כלי רכב מאזורי סכנה לאחר אסון או תקיפה.

אם אתה זקוק לסיוע בדרכים, אז הגרר ללא נהג הזה יוכל לבוא לקחת את הרכב שלך מהמקום שבו הוא תקוע ולהחזיר אותך הביתה או לאן שאתה צריך ללכת.

ענף הגרירה הוא שירות חשוב מאוד שעוזר לאנשים כאשר הם זקוקים לו ביותר. כמו כן, מדובר בפעולה רגישה מאוד, שכן מדובר בשימוש בציוד
צילום: freepik
כבד שעלול לגרום נזק לרכבים אם לא משתמשים בזה בזהירות.

ישנם סוגים רבים ושונים של גרר ולכל סוג יש את השימוש הספציפי שלו
הנפוצות שבהן הן משאיות שטוחות, המשמשות להובלות ארוכות ובעלות מרכז כובד נמוך ליציבות. משאיות אלו יכולות לשאת עד 20 טון במשקל. ישנם גם משאיות גרר עם וו ושרשרת אשר בעלות היכולת לגרור רכבים עם וו או שרשרת בודדים במקרה שאין להם חיבורים אחרים כמו שרשראות או כבלים. לבסוף יש את המשאית ההידראולית, שיש לה יתרון על פני סוגים אחרים בגלל יכולתה לנוע במהירות ובקלות על מדרכות, שולי שפה וגם שבילי גישה תוך נשיאת משקל של עד 10 טון.

שירותי החירום מוזעקים לרוב לזירת תקלה או תאונה ברכב.
הצעד הראשון הוא לערוך הערכה ראשונית של המצב ולהעריך האם קיימות פציעות. אם אין נפגעים, שירותי החירום יחליטו אם יש אפשרות לנהג להמשיך בנסיעתו.

השלב הבא הוא לגרור או לשחזר את הרכב במידת הצורך. ההתאוששות עשויה להיות כרוכה בכננת, שעלולה להיות מסוכנת למדי אם לא מבוצעת בצורה נכונה ולכן חשוב שתהליך זה יבוצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

חילוץ וגרירת רכבים הוא תהליך של הוצאת רכב ממצב חירום
ניתן לעשות זאת כאשר הרכב היה מעורב בתאונה, או כאשר הוא זקוק לסיוע מכל סיבה אחרת.
התהליך מתחיל בהערכת המצב. זה יכול לכלול קביעה אם יש פציעות או לא, והאם יש סיכונים כלשהם שיש לטפל בהם לפני שניתן להסיר את הרכב ממיקומו הנוכחי. לאחר שהדבר נעשה, יהיה צורך להסיר את הרכב ממקומו הנוכחי.
הדבר עשוי להיות כרוך בשימוש במשאית גרר אם ניתן לעשות זאת בצורה בטוחה, אחרת יהיה צורך להשתמש במנוף על מנת להוריד את המכונית למטה ולמנוע מפגע.

למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו https://top-grar.co.il/

גרר הוא רכב המשמש להובלת מכוניות וכלי רכב אחרים ליעד לפי בחירת הבעלים. משאיות גרר מתאפיינות בדרך כלל על ידי וו המתכת הגדול בגב המשאית המתעקל מעל חלקה העליון של המכונית. משאיות גרר נראות לעתים קרובות בכבישים מהירים בצפון אמריקה, שם הם מכונים הורסים או "משאיות גרר".

תהליך חילוץ רכב מתאונה וגרירתו לשם תיקונים או אחסנה נקרא בצפון אמריקה "שירות הורס", במיוחד באזורים שבהם משאיות גרר אינן שכיחות. המונח שירות גרר וגרר משמש גם באוסטרליה, קנדה, אירלנד, ניו זילנד ודרום אפריקה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה